Tätähän tämä taas. Päätin joskus ennen pääsiäistä, että liikun sitten pääsiäisen aikana paljon, kun on aikaa. Noh, aikaa toki on ollut, mutta ilmoja sitten hiukan vähemmän. Toki hiihtämään olisi ehkä voinut mennä, jos olisi lähtenyt pohjoiseen sitä varten.

Olen minä lenkillä käynyt, eilenkin kahteen otteeseen. Ärsyttää vain tuo tuuli, paitsi ettei nyt kyllä tuule yhtään. Mutta sen sijaan maassa on lunta ja pakkastakin on viisi astetta. Tosi inhottavaa, mä kun vain odotan keväisiä kelejä.

Ja kaiken lisäksi olemme menossa mökille tänään. Onneksi en ole vaihdattanut vielä talvirenkaita kesärenkaisiin. Sepäs olisikin ollut, että olisi pitänyt vielä liukastella. Varmasti pitää kyllä liukastella, muttei tarvitse pelätä ihan niin paljon kuin kesärenkailla.

Jaa-a, olen jotenkin kovin kyllästynyt enkä tosiaan tiedä, miksi. Tekisi mieli hankkia jokin uusi harrastus. Eniten kiinnostaisi ruveta opiskelemaan ranskan kieltä, mutten todellakaan tiedä, milloin sellaista ehtisin harrastamaan. No, olisihan minulla aikaa, mutten voisi varata mitään tiettyä päivää tai iltaa sitä varten. Ja kansanopistossa varmasti joutuisi sitoutumaan tällaiseen. Ehkäpä minä teen sen sitten ensi syksynä, kun alkavat uudet kurssit.

Mahassa kiertää... En kai vain saa mitään tautia? En kestä.