Huh. Eikä mennyt edes kauan.

Nyt sitten pitäisi varmaan jaksaa tehdä jotain järkevää kotona.. Hahahahahahhah. Luulenpa, että kotona on sellainen paikka kuin sohva, joka kutsuu aika kovasti. Tietenkin olisi huomattavasti järkevämpää menne suoraan sänkyyn kuin nukahtaa sohvalle. Mutta jotenkin on paljon mukavampaa löhöillä sohvalla kuin mennä töiden jälkeen suoraan sänkyyn. Muuten minusta ainakin tuntuu siltä, ettei päivässä ollut yhtään vapaata aikaa. Heh, olenkohan jotenkin vinksahtanut, kun vapaa-aikaan pitää jollain tavalla kuulua sohva ja telkkari. Tuskinpa minä sitä telkkaria edes tuijotan, taustameluna se vain toimii, kun yritän vielä sohvalla istuessani rauhoittua päivän pyörityksestä.

En tiedä, on tämä elämä välillä aika perseestä, jos suoraan sanon. Aamulla aikainen herätys, pesut ja aamupalat ja vaatteiden silitystä lapsille ja sitten kauhea kiire töihin, jossa on myös yleensä kiire. Kai sen kiireen haluaa itse itselleen tehdä, että tuntisi itsensä jollain muotoa tärkeäksi. Tiedän, etten varmaan sitten loppujen lopuksi olisi omasta mielestäni yhtään mitään, ellei minulla olisi työtä. Joka päivä mietin, miten ihanaa olisi voittaa lotossa OIKEIN paljon (siis ei mitään pikkusummia, oikeasti) rahaa. Että sitten minä tekisin sitä ja sitä. Tekisinköhän vain? No, aivan varmasti tekisin!

Työt jäisivät ja minä lähtisin opiskelemaan. Aivan uutta alaa.. olisin ikuinen opiskelija. Minusta opiskelu on hienoa hommaa. Töitä tekemällä oppii paljon kaikenlaista, mutta myös kangistuu kaavoihin ajan mittaan. Olen tehnyt tätä työtä pian viisi vuotta, mutta alan olla sitä mieltä, että pitäisi jo vaihtaa alaa. Siskoni tosin totesi minulle, että et ikinä pääse kokemaan sitä mahtavaa tunnetta, joka tulee siitä, että OSAA hommansa. Että voi sanoa, että minulla on KOKEMUSTA. Niin varmaan, en väitä vastaan. Mutta työstä pitäisi myös nauttia, olen pinnallisesti sitä mieltä. Meillä on kuitenkin vain yksi elämä eikä sitä pitäisi tuhlata siihen, että joka päivä miettii, mitä ihmettä minä tässä teen ja voivoivoi, kun saisin tehdä jotain muuta. No, en minä ihan vielä joka päivä mieti, että pitäisi päästä vaihtamaan alaa, mutta vähintään kerran viikossa mietteet vievät muihin hommiin.

No niin, olen todella väsynyt ja juttu luistaisi, mutta parempi lopettaa, ettei tarvitse huomenna katua sanomisiaan. Hih. Hyvää yötä kaikille...